bisnes air balang 1

Nak Buat Bisnes & Nak Cari Duit Lebih!

Tapi Masih Tak Tahu Nak Buat Bisnes Apa?

Mari Saya Tunjukkan Anda Bagaimana Saya Menjana 4 Angka Sebulan Dengan Hanya Menjual Air Sahaja!

 

Assalammualaikum  & salam hormat buat anda… seorang usahawan atau  bakal usahawan!

Saya, Mizan Sulaiman telah menjalankan bisnes air sejak tahun 2008 di beberapa lokasi seperti pasar ramadhan, pasar malam, pasar tani, dan karnival IKS di Selangor, Putrajaya dan Kuala Lumpur.

Tahun lalu, saya telah menghasilkan keuntungan ribuan ringgit dengan hanya menjual 3 balang air di pasar ramadhan.

Kejayaan ini adalah kerana saya mempunyai “STRATEGI RAHSIA” hasil daripada pengalaman berniaga air selama beberapa tahun.

 

 

Modal Rendah & Untung Besar

 

Bisnes air balang merupakan bisnes yang menguntungkan kerana modal permulaan dan kos operasi yang agak rendah.

Modal permulaan adalah rendah iaitu kurang dari RM1,000 (kos membeli kanopi, meja, serta balang air).

Kos membuat air pula sekitar RM100 per hari, bergantung kepada jenis air yang dijual.

Sebagai contoh anda ingin menjual air soya, kos untuk membeli 1kg kacang soya dan 2 beg ais, adalah sekitar RM12 sahaja.

Sekiranya air soya dapat dijual sebanyak 120 cawan dengan harga RM1.00 per cawan, bermakna anda sudah memperolehi RM120 yang menghasilkan keuntungan melebihi dari modal yang dikeluarkan.

Kadar keuntungan kasar bisnes air ini biasanya 500% ke atas berbanding kos modal yang dikeluarkan.

 

 

Macam Best Je Bisnes Jual Air Ni!
Senang Ke Nak Buat?

 

Sebelum anda membeli kanopi dan balang air untuk memulakan bisnes ini, saya ingin berterus terang dengan anda tentang rintangan dan cabaran yang mungkin anda hadapi.

Anda mungkin berfikir… Kalau dengan hanya menjual 3 balang air sahaja dah boleh dapat ribuan ringgit… Maka, kalau saya jual 15 balang air, saya mungkin boleh dapat puluhan ribu ringgit!

Saya faham anda mungkin berfikir bahawa menjual 15 balang air boleh menghasilkan puluhan ribu ringgit, namun kita perlu realistik dan mengenali kemampuan diri terlebih dahulu.

Pertama sekali, dari segi modal, untuk menjual 15 balang air, anda perlu membeli 15 balang yang berharga sekitar RM150 setiap satu.

Ini bermakna anda memerlukan modal antara RM3-4 ribu, belum lagi kos lain seperti meja dan kanopi yang lebih panjang.

Walaupun anda mungkin mempunyai wang simpanan dan modal yang besar, ada perkara lain yang perlu dipertimbangkan seperti bagaimana anda akan membawa balang-balang air ke tapak jualan dan apakah anda dapat menjual semua balang air tersebut setiap hari.

Rajin ke anda mahu berulang-alik dari rumah ke tapak niaga semata-mata mahu mengangkat barang-barang sahaja? Setiap hari pula tu? Lainlah kalau anda mahu melabur duit membeli van atau lori pula..

Kebanyakkan peniaga-peniaga yang berjaya menjual berbelas-belas balang air adalah peniaga-peniaga lama yang mempunyai pelanggan tetap.

Oleh itu, mungkin sedikit sukar bagi anda yang baru mula berniaga untuk menjual banyak balang air pada awalnya. Peniaga-peniaga lama pun bermula dengan hanya beberapa balang sahaja.

 

 

Menjual Air Ini Memang Kerja Mudah… TAPI..

 

Jika balang air anda serupa sahaja dengan balang 10 peniaga air yang lain, ianya tidak akan memberikan sebarang kelebihan kepada anda untuk menarik pelanggan.

Lebih malang lagi, jika air yang anda jual tawar, tak sedap dan tak ada rasa. Mungkin orang akan beli sekali sahaja.. lepastu, mereka takkan beli lagi!

Jadi!..

  • Macam mana nak tarik pelanggan?
  • Macam mana nak buat air yang sedap?
  • Macam mana nak jimatkan kos?
  • Macam mana nak gandakan keuntungan walaupun hanya menjual 3 balang air?
  • Macam mana nak pilih lokasi yang terbaik?

Dan bermacam-macam lagi persoalan yang mungkin muncul di fikiran anda!

 

 

Berita Baik!… Anda Tidak Perlu Pening Kepala Lagi!

 

Saya dulu seperti anda juga! Saya bersemangat untuk memulakan bisnes, tetapi pengetahuan saya tentang bisnes air balang agak terhad.

Saya fikir jika saya boleh membuat air yang sedap, bisnes air balang saya pasti akan berjaya. Namun, saya salah besar!

Saya menyedari bahawa masih banyak lagi yang saya perlu pelajari. Sebagai peniaga baru, saya terpaksa menghadapi banyak trial & error, ianya membazirkan masa, wang, dan tenaga.

Waktu itu, saya tidak mempunyai mentor atau panduan yang betul. Saya hanya mencuba-cuba sahaja!

Hasilnya amat mengecewakan! Saya hanya berjaya menjual sedikit sahaja dan payung saya seringkali rosak dan terbang dibawa angin.

Saya terpaksa buang air balang ke dalam longkang. Ia merupakan pengalaman yang sangat sedih bagi saya.

Oleh itu, saya tidak mahu anda mengalami perkara yang sama dan menghadapi kesukaran seperti yang saya lalui. Bisnes air balang sebenarnya tidak seperti yang anda bayangkan.

Disebabkan itu, saya telah menulis sebuah ebook cara berniaga air balang yang memberikan panduan yang lengkap untuk anda memulakan dan menguruskan bisnes air balang.

Saya berharap ebook cara berniaga air balang  ini dapat membantu anda dalam memulakan bisnes air balang yang berjaya.

 

 

Memperkenalkan!..
Panduan Memulakan Bisnes Air Balang!

 

bisnes air balang 2

 

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK(electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda. .

 

Ebook ini saya tulis berdasarkan pengalaman saya berniaga air balang sejak tahun 2008.

Di dalam ebook ini terdapat banyak ilmu serta tips yang saya kongsikan.. meliputi panduan, strategi, resepi air paling laris, teknik pemasaran, pengurusan serta operasi bisnes air balang di bazar-bazar dan karnival.

Ada hampir 100 mukasurat yang padat dengan info-info real dari seorang “usahawan yang real” yang berniaga sendiri di bazar-bazar ramadhan, karnival serta pesta.

Ini bukanlah “ebook teori” atau “ebook resepi oleh chef” yang hanya sekadar pandai memasak tetapi tidak pernah mempunyai pengalaman menjual dimana-mana pasar ramadhan.

 

 

Apa Yang Di Bongkarkan Dalam Ebook Ini?

 

Baiklah! Saya tidak mahu berselindung dengan anda… berikut adalah apa yang saya tulis dan hidangkan kepada anda menerusi ebook ini!

 

BAB 1 : CARA MOHON TAPAK NIAGA

Dalam bab permulaan ini, saya tunjukkan anda langkah-langkah yang perlu anda lakukan untuk mendapatkan tapak niaga di bazar ramadhan atau bazar-bazar yang lain.

Apa sijil yang perlu anda dapatkan sebelum membuat sebarang permohonan dan dimanakah untuk mendapatkannya?

Semuanya saya tunjukkan dalam bab ini! Siap sekali saya bagi dengan contoh gambar sijil & resit!

Berapa pula besar saiz tapak dan berapakah bayaran bagi setiap tapak? Juga saya tunjukkan kos anggarannya disini!

Bab ini amat penting, terutama sekali jika anda baru pertama kali mahu berniaga di bazar. Tanpa tapak niaga… sudah pastinya tiada bisnes untuk anda.

 

BAB 2 : TIPS MEMILIH LOKASI BAZAR

Percaya atau tidak, bukan semua lokasi bazar akan mendapat sambutan! Ada sesetengah lokasi bazar, diwujudkan oleh pihak penganjur semata-mata untuk mengaut keuntungan dengan menjual tapak kepada peniaga.

Namun begitu, bilangan pengunjung yang hadir, hanya sayup-sayup sahaja.

Jadi, jangan menjadi mangsa! Kenali tapak-tapak yang “hot” yang ramai pengunjung untuk anda berniaga! Ada beberapa ciri yang akan menjadikan sesebuah tapak bazar itu HOT atau tidak!

Saya bongkarkan ciri-ciri tersebut di dalam bab ini!

BAB 3 : PERALATAN SERTA KELENGKAPAN

Antara 2 benda asas yang perlu anda ada untuk berniaga di bazar, adalah kanopi dan juga meja.
Dalam bab ini saya tunjukkan jenis kanopi serta jenis meja yang anda perlukan.

Saya juga turut berikan anda tempat serta alamat kedai untuk anda membeli peralatan ini dengan harga yang lebih murah!

 

BAB 4 : PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA

Ada 5 Tips “REAL” yang saya kongsikan dalam bab ini. Ilmu dalam bab ini, hanya “peniaga sebenar” sahaja yang tahu.

Hanya orang-orang yang pernah berniaga di bazar ramadhan sahaja yang tahu situasi dan keadaan sebenar yang perlu dihadapi dan bagaimana cara untuk menanganinya?.

Jadi, anda perlu tahu ilmu di dalam bab ini agar anda boleh hadapi segala cabaran sewaktu berniaga di bazar dengan tenang.

Tidaklah nanti anda terkejut jika situasi-situasi yang mencabar ini berlaku kepada anda!

Selain itu, saya juga turut kongsikan rahsia sebenar teknik menarik pelanggan dan bagaimanakah mahu menjadikan gerai jualan anda unik dan berbeza dari peniaga-peniaga yang lain, di dalam bab ini!

 

BAB 5 : RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS

Ada 7 tips sulit yang saya kongsikan di dalam bab ini! Saya kongsikan apakah sebab saya meletakkan sesetengah bahan ke dalam resepi yang saya berikan dalam bab 5 sebelum ini.

Dalam bab ini juga saya kongsikan tips dimana anda boleh membeli buah-buahan dengan harga yang lebih murah!

Bagaimana pula untuk memilih buah-buahan yang segar dan manis? Juga ada saya kongsikan di dalam bab ini!

 

BAB 6 : CASE STUDY – BAGAIMANA SAYA JANA RM7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR

Ini adalah bab yang paling menarik di dalam ebook ini.

Di dalam bab ini, saya ceritakan semua strategi serta apa yang saya lakukan sehingga mampu mencapai keuntungan sebanyak RM7K dengan hanya berniaga 3 balang air di bazar ramadhan!

  • Balang air jenis apa yang saya gunakan?
  • Air apa yang saya jual?
  • Berapa kos serta untung menjual air tersebut?
  • Apa teknik yang saya gunakan untuk menarik pelanggan?
  • Dimana lokasi strategik serta bagaimana saya menyusun balang air?
  • Bagaimana saya gandakan keuntungan saya sehingga 3 kali ganda?

Semuanya saya bongkarkan tanpa berselindung kepada anda di dalam bab ini!

 

BAB 7 : STRATEGI JUAL AIR DI KAWASAN SEKOLAH

Ebook ini bukan sahaja sesuai untuk anda yang mahu berniaga di bazar ramadhan, tetapi jika anda mahu berniaga di tepi jalan mahupun di kawasan sekolah, anda juga boleh dapatkan ebook ini!

Sebab dalam ebook ini, saya sharekan strategi serta 4 perkara yang penting untuk anda ambil perhatian apabila mahu berniaga di kawasan berhampiran sekolah.

 

 

TURUT DISERTAKAN 25 RESEPI AIR BALANG!

bisnes air balang 3

RESEPI 25 JUS BEST SELLER

Di dalam ebook khas koleksi resepi ini saya kongsikan “25 Resepi Jus Yang Paling Laris” di pasar ramadhan.

Anda tak perlu pening lagi nak buat dan jual air apa. Pilih sahaja beberapa air yang ada diberikan di dalam ebook ini!

Resepi yang saya kongsikan ini pula bukanlah resepi untuk buat 1-2 jug air minum sendiri, tetapi, ianya adalah resepi untuk buat air dalam kuantiti yang banyak, iaitu resepi untuk buat air balang 33 liter..

Ada beza tau buat air 1-2 jug dengan buat air 1 balang!

25 Resepi Jus Buah tersebut adalah…

  1. Jus Mangga
  2. Jus Tembikai Susu
  3. Jus Tembikai
  4. Jus Carrot Susu
  5. Jus Asam Boi & Limau Kasturi
  6. Jus Mata Kucing
  7. Jus Air Jagung
  8. Jus Nenas Madu
  9. Jus Nenas Madu Milky
  10. Jus Buah Naga (Dragon Fruit)
  11. Air MILO
  12. Air Laici Susu
  13. Air Blue Hawaian Lemonade
  14. Air Teh Bunga
  15. Air Kelapa Muda
  16. Air Sirap Bandung Cincau
  17. Air Barli
  18. Air Cincau
  19. Jus Ciku
  20. Jus Epal Asam Boi
  21. Jus Kiwi
  22. Jus Sunquick Rose
  23. Jus Jambu Batu
  24. Air Sirap Katering
  25. Air Keladi

WOW! Begitu banyak ilmu serta rahsia yang saya bongkarkan di dalam ebook ini!

Saya pasti, sebaik sahaja anda selesai membaca ebook ini, anda pasti akan teruja dan tidak sabar-sabar untuk berniaga air balang!

Anda sudah tidak perlu lagi susah-susah untuk buat “trial & error” seperti mana yang pernah saya lakukan dulu.

Jalan shortcut sudah tersedia untuk anda! Anda boleh ambil pengalaman saya berniaga selama 10 tahun, hanya dalam masa beberapa jam sahaja dengan cara membaca ebook ini.

Bukankah itu cara yang lebih mudah dan bijak?

 

 

Tidak Percaya? Lihat Testimoni Ini!

 

Berikut adalah antara feedback dari mereka yang telah membeli ebook cara berniaga air balang ini dan mengamalkan ilmu-ilmu yang terdapat di dalamnya.

 

bisnes air balang 4

bisnes air balang 5

bisnes air balang 6

bisnes air balang 7

bisnes air balang 8

bisnes air balang 12

bisnes air balang 14

 

 

Berapakah Pelaburan Untuk Saya Memiliki Ebook Cara Berniaga Air Balang Ini?

 

Terus-terang saya katakan! Nilai maklumat yang terkandung di dalam ebook ini adalah sangat bernilai dan tidak murah!

Ianya adalah hasil daripada pengalaman sebenar saya berniaga di bazar ramadhan yang mana telah terbukti berjaya memberikan hasil lumayan di dalam perniagaan saya dan juga perniagaan orang lain yang membaca ebook ini!

Harga untuk ebook ini.. Hanyalah RM250 sahaja! Ianya masih murah dan setimpal dengan pulangan yang bakal anda perolehi apabila menjalankan bisnes air balang ini!

Tapi… untuk anda yang bertindak segera dan mendapatkan ebook ini hari ini juga, saya akan berikan harga mampu milik, iaitu pada harga serendah RM80 sahaja!

Betul ke? Ya, Jangan terkejut! Memang serendah RM80 sahaja!

Jika anda dah bersedia untuk bermula, klik butang “Dapatkan Sekarang!” di bawah. Ada Sesuatu Yang EKSKLUSIF Menanti Anda.

 

bisnes air balang 15

 

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK(electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda. .

 

 

 

Sekejap! Ada Bonus Hebat Untuk Anda!

Jika anda dapatkan ebook Panduan Bisnes Air Balang ini sekarang! Saya akan berikan anda 1 buah lagi ebook sebagai bonus yang berjudul “Bisnes Air Katering!”.

Iyalah.. dah alang-alang berniaga air di pasar ramadhan dan tepi jalan.. kenapa tak kembangkan bisnes kita kepada bisnes katering air balang pula?

Barang semua dah ada!

Cuma perlu adjust sedikit penampilan dan resepi air balang anda, maka anda dah boleh ambil tempahan untuk menyediakan katering air balang di majlis-majlis yang diadakan seperti majlis rumah terbuka, majlis sukaneka, majlis perkahwinan, majlis kenduri dan sebagainya.

Extra income orang kata!

 

EBOOK BONUS EXTRA : PANDUAN BISNES KATERING AIR BALANG

 

bisnes air balang 16

 

Dapatkan Sekarang! Kombo 3 Ebook Ini Dengan Harga Hanya RM80 Sahaja!

 

bisnes air balang 17

Masih Lagi Ragu-Ragu Dan Tak Yakin?

 

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda.

Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda. Anda khuatir pelaburan anda mungkin akan menjadi sia-sia?

Anda rasa RM80 ini macam tak berbaloi?

Jangan risau.! Buang segala keraguan anda itu.

Kerana saya ada jaminan pulangan wang 100%.

 

 

Insurans Ilmu & Jaminan Pulangan Wang 100%!

Sekiranya anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda

Saya akan pulangkan wang anda sepenuhnya RM80.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di admin@klikjer.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

Kalau anda perasan? Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook cara berniaga air balang ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

 

Klik Gambar Dibawah Untuk Dapatkan Ebook Ini Sekarang!!. Ada Sesuatu Yang EKSKLUSIF Menanti Anda.

 

bisnes air balang 19

Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK(electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda. .

P/s :- Usah ambil masa terlalu lama untuk bertindak! Anggap sahaja pelaburan ilmu sebanyak RM80 ini adalah merupakan titik permulaan untuk kejayaan anda di masa hadapan.

P/p/s:- Anda tidak perlu membuang masa sehingga 10 tahun untuk mencuba dan mencari sendiri “rentak” untuk menjalankan bisnes air ini. Ambil sahaja pengalaman saya yang telah saya ebook kan ini. Ia lebih mudah dan pantas untuk anda bermula.

P/p/p/s :- Ebook ini saya tulis berdasarkan pengalaman sebenar saya yang pernah berniaga di pasar ramadhan selama lebih 10 tahun, ia bukanlah ebook teori atau ebook resepi semata-mata. Banyak tips serta pengalaman sebenar yang saya kongsikan di dalam ebook ini!

Sekian,

 

PRIVACY POLICY : We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager.

*DISCLAIMER : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are from real men and/or women, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that everyone will achieve the same or similar results. Each individual has unique experiences, exercise habits, eating habits, and applies the information in a different way. Thus, the experiences that we share from other people may not reflect the typical users’ experience. However, these results are meant as a showcase of what the best, most motivated users have achieved. .

LEGAL DISCLAIMER : These products are not intended to diagnose, prevent, treat, or cure any disease.

This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, this site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc.

error: Content is protected !!