Nak Tak Saya Tunjukkan Kepada Anda Bagaimana Saya Jana Untung Sehingga 5 Angka Sebulan Menjual Tudung, Walaupun Tanpa Premis!

Dalam Ebook Panduan Lengkap Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri Ini Saya Akan Tunjukkan Step By Step Dari Mula Buat Bisnes Tudung Hinggalah Cara Menghasilkan Tudung Jenama Sendiri…Jangan Risau, Ebook Panduan Lengkap Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri Ni Sangat Mudah Dan Sesuai Untuk Anda Yang Baru Mula Berniaga Dan Ingin Menambah Pendapatan Secara Part Time Atau Full Time.

Ini pula adalah borang Poslaju yang saya isi setiap hari. Order dari customer sememangnya masuk hari-hari!.

tudung jenama sendiri 2

Siapa Saya Sebenarnya ?

Assalammualaikum & Hi!

Nama saya Madihah Mustafha!

Saya telah menceburi bidang perniagaan dengan menjual tudung sejak tahun 2012 lagi. Ketika itu, saya masih lagi sedang menuntut di sebuah IPT.

Pada mulanya, saya hanya buat secara suka-suka sahaja. Saya hanya jual tudung ini kepada rakan-rakan terdekat sahaja.

Tapi lama-kelamaan, ramai pula yang nak beli tudung dari saya. Maklumlah, tudung yang saya jual ketika itu, memang kena dengan selera rakan-rakan yang rata-ratanya adalah golongan student.

Tudung yang saya jual, harganya sedikit bajet, tetapi kualitinya tetap baik dan cantik!

Disebabkan permintaan yang semakin hangat! Maka, saya telah bertekad untuk menjalankan perniagaan tudung ini dengan lebih serius lagi.

Sebagai seorang yang bergelar pelajar ketika itu, saya memang tidak mempunyai modal yang besar. Jadi, nak tak nak, saya gunakan sebahagian duit PTPTN yang saya terima, sebagai modal untuk saya mula membeli stok!

Alhamdulillah! Bermula dari modal pertama yang berjumlah RM600…. saya berjaya “rolling” duit itu sehingga menghasilkan pendapatan 4 angka setiap bulan sewaktu saya masih lagi sedang belajar!

Perkara ini telah membuka mata saya dan saya nampak, bisnes tudung ini mempunyai potensi yang sangat besar!

Cabaran Bisnes Tudung

Bila saya cerita pasal seronoknya buat bisnes tudung ni… ada juga yang kata… mereka nampak, bisnes tudung ni macam dah tepu dan terlalu ramai sangat orang yang menjual tudung. Jadi.. masih boleh cari makan ke?

Saya senyum je… memang saya akui, memang kita nampak ramai orang yang jual tudung… tapi.. dalam masa yang sama.. permintaan dan pasaran tudung ini juga sangat besar.

Orang yang pakai tudung pada zaman kini, sangat ramai… malah, boleh saya katakan, majoriti wanita islam di Malaysia hari ini, memakai tudung.

Tidak seperti zaman 60-an dulu, zaman-zaman P.Ramlee… zaman dulu, memang segelintir sahaja wanita yang memakai tudung.

Tapi hari ini, dari kanak-kanak, sekolah rendah, sekolah menengah, pelajar kolej & universiti, wanita bekerja dan wanita berumur… semuanya memakai tudung.

Dan apa yang lebih menarik lagi, golongan wanita berhijab ini, akan terus membeli tudung walaupun mereka sudah mempunyai berpuluh dan beratus helai tudung.

Boleh dikatakan hampir setiap bulan, mereka akan membeli tudung baru. Lebih-lebih lagi bagi golongan wanita yang kerap berada di luar rumah seperti wanita bekerja dan juga golongan pelajar.

Mereka ini tidak akan putus-putus membeli tudung… sebabnya, setiap helai tudung yang dibeli, mempunyai nilai dan cirinya tersendiri yang berbeza dengan tudung yang lain, tambahan lagi, setiap helai tudung itu pula, hanya padan dipakai bersama beberapa helai baju sahaja.

Jadi, anda tidak perlu risau… walaupun sudah ramai orang yang menjual tudung, namun, orang yang membeli tudung juga ada sangat ramai.

Apa yang penting, anda perlu ada ilmu serta strategi yang tersendiri…. salah satu strategi yang boleh di gunakan.. ialah dengan mempunyai “produk killer”…

Anda Nak Mula Buat Bisnes Tudung Tapi…

❌ Tak tahu macam mana nak dapatkan supplier?

❌ Tak tahu tudung yang disukai oleh pasaran?

❌ Tak tahu kain jenis apa yang mahu digunakan?

❌ Tak tahu macam mana nak cari tukang jahit?

❌ Tak tahu berapa harga nak letak?

❌ Tak tahu macam mana nak ambil gambar yang menarik?

❌ Tak tahu kat mana nak jual?

❌ Tak tahu macam mana nak buat ayat iklan? 

❌ Tak tahu tudung yang pelanggan suka?

Dan macam-macam lagi perkara dan persoalan yang muncul!

Apa Yang Anda Akan Belajar Dalam Ebook Panduan Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri?

✔️  Belajar cara menjual tudung.

✔️ 3 golongan sasaran terbesar di dalam bisnes tudung.

✔️  5 supplier tudung untuk anda beli secara borong.

✔️ Teknik dan cara mengambil gambar yang memukau dengan bajet yang rendah.

✔️ Bagaimana untuk bersaing dan berhadapan dengan penjual-penjual tudung lain yang suka main dan lawan harga.

✔️ 3 jenis ayat yang boleh anda gunakan apabila ingin mempromosikan tudung-tudung jualan anda.

✔️ 10 tempat/lubuk yang boleh anda masuk untuk menjual tudung anda!

✔️ Supplier yang dapat membekalkan bahan-bahan untuk perkara berkaitan pembungkusan.

✔️ Bagaimana untuk mendapatkan kos penghantaran Poslaju yang lebih murah dari kadar biasa.

✔️ CASE STUDY – BAGAIMANA SAYA MENJANA UNTUNG RM15,000 MENJELANG RAMADHAN.

 

Fuh!! Memang mantap isi kandungan ebook panduan cara buat bisnes tudung jenama sendiri ini!

Itu baru satu ebook ada 10 Bab di dalamnya…

Ebook yang kedua, iaitu ebook tentang “Menghasilkan Tudung Jenama Sendiri” pula.. ada 4 Bab di dalamnya.

Namun begitu, saya tak dapat dedahkan keempat-empat bab tersebut di sini.

Hanya mereka yang mendapatkan ebook ini sahaja yang akan tahu apa isi kandungannya!

Secara asasnya, dalam ebook tersebut, saya kongsikan senarai “Super Supplier” yang dapat membekalkan kain yang berkualiti tinggi untuk anda menjadi founder tudung dengan menghasilkan tudung jenama anda sendiri.

Saya juga kongsikan Tip Memilih Tukang Jahit! Ini adalah part yang paling kritikal. Silap pilih tukang jahit, memang hancurlah tudung anda nanti.

Nanti Dulu! Ada 3 Bonus ISTIMEWA untuk Anda!

Ada 3 buah ebook bonus yang mahu saya berikan kepada anda jika anda membuat pembelian hari ini!

Ketiga-tiga ebook bonus ini akan melengkapkan lagi pengetahuan anda dan akan membuatkan anda lebih yakin untuk menjadi founder tudung dengan memulakan bisnes tudung dari rumah!

Berikut adalah ebook-ebook bonus yang akan saya berikan kepada anda!

✅  Bonus #1 : Produk Killer Musim Raya

✅  Bonus #2 : Tips, Nasihat & Motivasi Bisnes

✅  Bonus #3 : Dropship Tudung!

Bagaimana Cara Untuk Dapatkan Ebook Panduan Cara Buat Bisnes Tudung Jenama Sendiri Ini?

Usah ambil masa terlalu lama untuk bertindak! Anggap sahaja pelaburan ilmu ini adalah merupakan titik permulaan untuk anda memulakan perniagaan dan menjana pendapatan dari rumah.

Anda tidak perlu membuang masa sehingga 9 tahun untuk mencuba dan mencari sendiri “rentak” untuk menjalankan bisnes tudung ini. Ambil sahaja pengalaman saya yang telah saya ebook kan ini. Ia lebih mudah dan pantas untuk anda bermula.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ebook panduan cara buat bisnes tudung jenama sendiri ini, sila klik button di bawah sekarang.

 

PRIVACY POLICY : We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager.

*DISCLAIMER : Individual Results may vary, and testimonials are not claimed to represent typical results. All testimonials are from real men and/or women, and may not reflect the typical purchaser’s experience, and are not intended to represent or guarantee that everyone will achieve the same or similar results. Each individual has unique experiences, exercise habits, eating habits, and applies the information in a different way. Thus, the experiences that we share from other people may not reflect the typical users’ experience. However, these results are meant as a showcase of what the best, most motivated users have achieved. .

LEGAL DISCLAIMER : These products are not intended to diagnose, prevent, treat, or cure any disease.

This site is not a part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, this site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc.

error: Content is protected !!